Optimizarea conținutului este procesul de asigurare a conținutului scris în așa fel încât să poată ajunge la cel mai mare numar de public țintă posibil. Procesul de optimizare a conținutului ar trebui să includă asigurarea prezenței cuvintelor cheie asociate, adăugarea de etichete meta și titlu și linkuri relevante. De asemenea, ar trebui să optimizați titlurile pentru CTR-uri crescute și imaginile vizuale pentru implicarea sporită a utilizatorilor.
SEO este o metodă de optimizare (creșterea eficienței) conținutului dvs. pentru motoarele de căutare, pentru a-l ajuta să se claseze mai mult decât conținutul de pe alte site-uri care vizează aceiași termeni de căutare.
Optimizarea conținutului este mai puțin o chestiune de prezență a cuvintelor cheie și metadate și mai mult o chestiune de încredere, intenție, calitate și autoritate. Cei 6 pași pentru optimizarea perfectă a oricărui conținut
Sfaturi și tehnici despre optimizare seo continut
Oricât de complicat ar părea la început, optimizarea conținutului nu trebuie să fie dificilă. În timp ce site-urile web care apar mai întâi pe pagina unui motor de căutare pot avea un profesionist care lucrează în spatele scenei pentru a optimiza conținutul, chiar și un începător își poate îmbunătăți clasarea în motorul de căutare, făcând referire la următoarele:
Optimizați imaginile: oamenilor le plac imaginile, iar consumatorii își petrec adesea atât de mult timp căutând fotografii cât și textul. Ca atare, asigurați-vă că sunteți la curent optimizând toate imaginile din conținutul dvs. Adăugați etichete alt, care servesc ca text alternativ; utilizați etichete de imagine, care sunt cuvintele care apar atunci când un utilizator derulează o imagine; și asigurați-vă că dimensiunea fișierului imaginilor dvs. a fost ajustată corect pentru a vă asigura că toate imaginile se încarcă și se vizualizează corect.
Optimizați videoclipurile: la fel ca imaginile, titlurile excelente și alte elemente grafice sau culorile îndrăznețe, videoclipurile atrag atenția cititorilor și vă ajută să le mențineți conectați. Dacă nu aveți propriile videoclipuri de încărcat, puteți utiliza site-uri web precum YouTube pentru a găsi clipuri grozave care pot fi încorporate în site-ul dvs. Ca întotdeauna, utilizați cuvinte cheie bune în titlul, descrierile și etichetele videoclipurilor; partajați videoclipuri pe site-urile de socializare; și utilizați un videoclip ca un îndemn la acțiune sau un alt mod de a genera vânzări.
Opriți scrierea pentru motoarele de căutare: credeți sau nu, majoritatea roboților din motoarele de căutare vă pot da seama când scrieți conținut special pentru optimizarea motorului de căutare și nu pentru utilizator, ceea ce vă dăunează clasamentul. În loc să vă concentrați exclusiv pe cuvinte cheie, supra-conectare sau să creați conținut de calitate scăzută doar în scopul publicării, relaxați-vă, respirați și întoarceți-vă de la optimizarea excesivă. Concentrarea pe un conținut natural și util vă va ajuta să parcurgeți un drum lung, iar apoi optimizarea după aceea, făcând lucrurile menționate mai sus, este esențială.
Utilizați rețelele sociale: dacă ați postat o dată blogul dvs. pe Facebook sau Twitter și apoi ați renunțat la el, nu faceți tot posibilul pentru a vă optimiza pagina. Rețelele sociale sunt foarte importante atunci când vine vorba de optimizarea conținutului și simpla postare a unui link nu este suficientă. Mai degrabă, construiți relații cu utilizatorii relevanți și conexiuni prin intermediul site-urilor de socializare, partajați și conținutul altor utilizatori, oferiți feedback și utilizați site-ul dvs. de socializare pentru mai mult decât simpla postare.
Păstrați-l curat: în cele din urmă, știți că un motor de căutare nu va publica nimic greu de găsit sau ilegal de postat. Ca atare, asigurați-vă că păstrați codul curat și organizat, utilizând aspecte HTML și CSS, care ajută motoarele de căutare să vă găsească conținutul în mod eficient. În plus, știți că orice lucru ilegal (utilizarea ilegală a conținutului protejat prin drepturi de autor) nu va fi publicat. Pentru cele mai bune rezultate, utilizați propriul conținut și fiți creativi pentru a evita ridicarea oricăror steaguri roșii.